Ondertitel

Website biedt hiermee extra optie voor het aanleveren van basisfoto

Gepubliceerd

Veghel, 23 december 2010.

Pitch

Pasfoto.nu lanceert pasfoto-app https://pasfoto.nu/?p=15402

Samenvatting

De officiële iPhone app van Pasfoto.nu is gelanceerd. Deze applicatie biedt de mogelijkheid om een basisfoto voor een pasfoto te maken met de iPhone. De gebruiker kan deze basisfoto vervolgens controleren en bewerken tot een officiële pasfoto.

Op Pasfoto.nu kunnen klanten in 4 stappen een officiële (of niet-officiële) pasfoto maken. In de stappen op de website zijn alle officiële eisen, zoals gesteld door de Nederlandse overheid, verwerkt.

Details

Op Pasfoto.nu kunnen klanten in 4 stappen een officiële (of niet-officiële) pasfoto maken. Hiervoor maken zij een nieuwe foto met hun webcam of uploaden een bestaande foto, om deze vervolgens online te bewerken, controleren en bestellen (vanaf €6,95 voor 9 pasfoto’s). In de stappen zijn alle officiële eisen, zoals gesteld door de Nederlandse overheid, verwerkt.

iPhone-app

De officiële iPhone-app van Pasfoto.nu is gisteren gelanceerd. Deze gratis applicatie biedt de mogelijkheid om een basisfoto voor een pasfoto te maken met de iPhone. De gebruiker kan deze basisfoto vervolgens controleren en bewerken tot een officiële pasfoto. “De uitdaging zit hem erin zo innovatief mogelijk te zijn in deze traditionele markt, vandaar dat we deze app hebben ontwikkeld,” aldus Paul Bouwman, mede-oprichter van Pasfoto.nu.

Social media

De inzet van social media speelt een belangrijke rol in het vernieuwende concept. Klanten krijgen de optie voorgeschoteld om hun pasfoto te delen met hun netwerken op Twitter, Facebook, Hyves of Flickr.

Relevante links

– Paul Bouwman

De uitdaging zit hem erin zo innovatief mogelijk te zijn in deze traditionele markt, vandaar dat we deze app hebben ontwikkeld.